Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt de actie?
De begin- en einddatum staan bij de actie én in de actievoorwaarden van de desbetreffende actie vermeld.

Hoe weet ik dat mijn registratie verzonden is? 
Je ontvangt een e-mail na je registratie met alle informatie.  

Ik heb ondanks dat ik me geregistreerd heb, geen bevestigingsmail van registratie ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Check eerst of de mail niet in je spamfolder terecht is gekomen.
Mogelijk heb je je e-mailadres niet goed ingevuld.
Mocht je 24 uur na registratie nog geen registratieformulier hebben ontvangen, neem dan contact op met onze Consumentenservice per mail (klik hier) of  0318-582424 (bereikbaar maandag t/m vrijdag 08:30-17:00 uur). 

Wat moet ik opsturen? 
Voor de verwerking van de aanvraag hebben wij het volgende nodig; het registratieformulier, een kopie van het aankoopbewijs en de originele EAN code (streepjescode). Let op; frankeer de envelop voldoende met een postzegel met cijfer 2 (20-50 gram). 

Waarom moet de barcode uitgeknipt worden?
Om fraude te voorkomen moet de originele streepjescode uit de verpakking geknipt en opgestuurd worden.

Welke winkeliers doen er mee aan een actie? 
Bij de actievoorwaarden van de betreffende actie is vermeld bij welke winkelier een bepaalde actie geldig is.  

Hoe weet ik of mijn ingezonden materialen zijn ontvangen? 
Je ontvangt een e-mail met een ontvangstbevestiging dat je gegevens in goede orde ontvangen zijn.

Hoe weet ik dat mijn aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet? 
Je ontvangt een e-mail met een uitleg waarom je aanvraag niet aan de voorwaarden voldoet.

Wanneer moet ik mijn gegevens uiterlijk insturen? 
Je hebt tot 14 dagen na afloop van de actieperiode de tijd om de gegevens te versturen en je aan te melden voor de betreffende actie.

Wanneer ontvang ik het bedrag op mijn rekening? 
Je ontvangt het bedrag uiterlijk binnen 6 weken na de goedgekeurde aanvraag op jouw rekening, mits deze aan alle voorwaarden voldoet. Het bedrag wordt overgemaakt o.v.v. Vogelaar i.o.v. GROUPE-SEB.

Ik heb mijn product in het buitenland aangeschaft, mag ik meedoen met de actie? 
De acties gelden alleen voor aankopen in Nederland, tenzij anders vermeld bij de desbetreffende actie.

Mijn vraag staat er niet tussen .
Voor overige vragen kun je contact opnemen met onze Consumenteservice per mail (klik hier) of 0318-582424 (bereikbaar maandag t/m vrijdag 08:30-17:00 uur). 

© Copyright Tefal Promoties 2018.